De eerste wereld oorlog - Reisverslag uit Dolje, Slovenië van Marcel Winden - WaarBenJij.nu De eerste wereld oorlog - Reisverslag uit Dolje, Slovenië van Marcel Winden - WaarBenJij.nu

De eerste wereld oorlog

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

11 September 2016 | Slovenië, Dolje

Vandaag, na twee dagen onderweg te zijn geweest vandaag, zondag, besloten even een rustige dag te nemen. Allereerst vanmorgen lekker buiten gegeten, ondanks de nevel die in het dal hing. Daarna lekker op het gemak boodschappen gedaan en daarna onze lunch weer buiten opgegeten.
Daarna naar het "openluchtmuseum" Kolovrat gereden. Behoorlijk klimmen voor de auto, maar we zijn er gekomen. Aldaar een 1,5 uur gewandeld door de loopgraven en schietplekken..... Wel iets om eens er bij stil te staan hoe goed wij het tegenwoordig hebben! Daarna doorgereden naar de plaats Kobarid alwaar we een heel lekker ijsje hebben gegeten bij de plaatselijke Italiaan. Nu terug "thuis" en alvast wat aan het eten doen....

• 11 September 2016 - 21:55

Ann Vandevelde:

Blijkbaar een mooie en interessante dag gehad en veel lekkers gegeten!
    Veel groeten van Toon en Ann.