Jullie hebben ons zeker wel gemist - Reisverslag uit Kobarid, Slovenië van Marcel Winden - WaarBenJij.nu Jullie hebben ons zeker wel gemist - Reisverslag uit Kobarid, Slovenië van Marcel Winden - WaarBenJij.nu

Jullie hebben ons zeker wel gemist

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

15 September 2016 | Slovenië, Kobarid

Zo, wij hebben een hectische dag gisteren gehad. Alles begon goed, alleen Carine had al een paar dagen een verkoudheid. We zijn toch gaan wandelen in de omgeving van Kobarid. Daar een wandeling van 3 uur gedaan die rond het dorp loopt en heel interessant was. Op het einde van de wandeling was Carine al niet lekker, misselijk en hoofdpijn, dus ja, naar ons appartementje. Maar daar kon ze niet meer op haar voeten staan van de pijn. De toegeschoten eigenaar stelde voor naar de dokter te gaan, wat we ook gedaan hebben. Daar constateerden ze dat het waarschijnlijk migraine, met verkoudheid en uitdroging was. En ze wilde haar naar het ziekenhuis sturen. Das 45 kilometer verder en alles binnen doorwegen.
Ik heb wat spulletjes in het appartement gehaald en ben er toen heengereden. Eerst niet kunnen vinden, ondanks de tomtom, maar dan blijkt ook dat Sloveense ziekenhuizen niet zijn zoals de Nederlandse. Ik mocht er dus niet bij, dus ik (en ook Carine dus) hebben elkaar van rond 15:30 tot en met 20:00 uur niet gezien! Daarna mocht ze wel naar huis..... Maar dan dus in het donker met onweer, hagelstenen en zo nu en dan zoveel regen dat je niet meer dan 50 meter ziet 45 kilometer afleggen..... Vandaag heeft ze heel de dag met pijn in haar hoofd op bed gelegen..... Nu denken we (het is nu 18:00 donderdag avond) dat het de goede kant opgaat.... laten we het hopen..