Langs de rivier de Soca - Reisverslag uit Dolje, Slovenië van Marcel Winden - WaarBenJij.nu Langs de rivier de Soca - Reisverslag uit Dolje, Slovenië van Marcel Winden - WaarBenJij.nu

Langs de rivier de Soca

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

21 September 2016 | Slovenië, Dolje

Vandaag eerst weer even naar de supermarkt geweest. Altijd leuk om met de mensen in engels met wat sloveense woorden te communiceren.
Daarna tot voorbij Kobarid gereden om langs de Soca te gaan wandelen.
Na ongeveer een 1,5 uur terug gereden naar Kobarid en daar in een heel leuk klein groente en fruit winkeltje weer tomaten (lekkere rode vleestomaten), perzikken (sappig en qua smaak vele malen beter dan in Nederland), pruimen en weer een halve watermeloen gekocht. Met de eigenaar communiceren we in het Duits, wat hij heel goed kan. En tot afscheid komt hij stee vast met "tot ziens"....
Vanavond heb ik pannekoeken gebakken en tot slot, na een uitgebreide babbel met eigenaar Vasilij en zijn vrouw Mirjam, kwamen er nog "gebakjes" langs........

• 21 September 2016 - 20:11

Ann Vandevelde:

Dag Carine en Marcel

Vake zei dat hij de eerste dagen jullie verslagen gelezen heeft en dat hij dan niets meer ontving. Ik heb gezegd dat ik berichtjes kreeg dat alles goed was. Ik heb de blog niet getoond omdat zij niet weten dat Carine in de kliniek gelegen heeft. Ze zouden wellicht veel te ongerust zijn en ik denk dat het beter is dat ze Carine eerst zien en dat ze het dan pas weten.

Geniet nog van de laatste dagen!!