Dolje - Reisverslag uit Dolje, Slovenië van Marcel Winden - WaarBenJij.nu Dolje - Reisverslag uit Dolje, Slovenië van Marcel Winden - WaarBenJij.nu

Dolje

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

10 September 2016 | Slovenië, Dolje

Zo, donderdag avond vroeg aangezet, want ja, we konden weer eens niet slapen. Dus om 23:30 zaten we in de auto. De reis naar Salzburg voor ons. Rond een uur of 4 op vrijdag ochtend de auto even neergezet om te slapen. Fris en fruitig om 5:30 weer verder. De reis is heel vlot verlopen tot aan München. Daar tussen München en Salzburg veel files en wegopbrekingen, maar uiteindelijk om 12:30 in Gasthof Die Pflegerbrücke nabij Salzburg aangekomen. Daar heel de middag in bed gelegen om bij te komen. Lekkere avond doorgebracht met eten, drinken en babbelen op het terras bij ons Gasthof.
Zaterdag ochtend rond 9 uur weggereden en op ons gemak over de Taurnpaß, Katzbergpaß, Wurzenpaß en Vrsicpaß naar ons appartementje in Dolje gereden. We waren er om 16:00. Hele aardige mensen waar we in het Engels goed mee kunnen communiceren. Nu douchen en eens zien of het restaurantje wat Vasilij ons aanrgeraden heeft inderdaad zo goed is. Fijne dag nog iedereen!

• 11 September 2016 - 10:53

Wout:

Geniet van jullie welverdiende vakantie !
    Wout en Pol